Vasaloppet!

I går blev jag inte nöjd med resultatet på melodifestivalen=(. Hade hoppas på att Jenny Silver skulle gå vidare. Var en smula på väg att slänga ut tv:n ett tag, men det är som det är.

I morse gick jag upp vid 6:30, så jag vaknade lagom till vasaloppet. Inget jag gärna missar. Har blivit en liten tradition.
Så det var väll tur att jag missade min favorit höstlegender inatt. Annars hade jag aldrig orkat upp.

Samtidigt som jag har föjlt det har jag och älsklingen fikat med sockerkaka som jag gjorde igår, busat lite med lilla prinsessan, ätit frukost, diskat, städat badrummet och stickat på Patricias tröja.

Nu ligger lilla prinsessan och sussar i sin säng. När hon har vaknat ska vi ut och gå en runda i det fina vädret innan jag, älsklingen och Patricia ska till mataffären och handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0