Vår?!

Nu känns det nästan som det är april, rena skämt-vädret ute. I lördags-natt ställdes klockan om till sommartid, kändes lite konstigt med tanke på att det snöade i lördags. Och speciellt varmt är det ju inte heller.

Vi trottsade det veliga vädret igår genom att grilla krov ute. Varmt var det INTE. Jag frös som bara den fastän jag inte har laggt undan den tjockan jackan än och så hade jag en filt på mig.
Men nu pratas det om att det ska komma värme i från Tyskland, så det är bara att hoppas på att den styr åt rätt håll så värmen kan komma hit. Vill ha vår NU.

När jag kom in värmde jag mig med en kopp kaffe så jag fick upp värmen igen.
För övrigrt den dagen städade jag badrummet.
På kvällen myste vi till tv:n. Måndagar är en bra tv-dag=)-
Då kollade vi på:

Mamma byter bo
Ett nytt program som var ganska roligt tycker jag

Sen kom:

En unge i minuten
Sitter och lipar nästan varje gång jag ser det. Det är så känslosamt program.

Idag vart det ner till jobbet igen. Hade en flyttstädning idag och det var inte lite skitet precis=(. Men man får ju se det posetivt, ju mer skitet destu mer jobb för mig=). Ska vara på jobb hela veckan. Denna veckan är inte mina älsklingar med, inte alls kul=(. Patricia ska på läkarbesök på torsdag, så då fick det vara kvar hemma. Får hoppas att veckan går fort.

Har förutom jobbet promenerat fram och tillbaka till affären med styvdottern Melinda och hennes son Trulls och ätit middag, då blev det kotletter med pommes och sås som melinda hade gjort och det var gott :P.

Snart ska vi se:

Bog brother

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt med korvgrillning ute, även om det kanske är trevligast när det är en liten gnutta värme i luften = )



Ett annat litet tips:

besök decibel förlag och kolla in deras först publicerade bok; Snögubbe och Pepparkaka på biljakt. En festlig bok med härligt färgrika illustrationer.



www.decibelforlag.se



Ha en bra dag!

2011-03-29 @ 23:39:44
URL: http://evamcj.blogg.se/
Postat av: Eva

Härligt med korvgrillning utomhus, även om det kanske är trevligast när det är en liten gnutta värme i luften = )



Ett annat litet tips:

besök decibel förlag och kolla in deras först publicerade bok; Snögubbe och Pepparkaka på biljakt. En festlig bok med härligt färgrika illustrationer.



www.decibelforlag.se



Ha en bra dag!

2011-03-29 @ 23:41:12
URL: http://evamcj.blogg.se/
Postat av: melinda+trulls

kul att maten gick att äta :)

2011-03-30 @ 21:15:38
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0