Skitväder!

Inget roligt väder det är nu i dessa dagar=(. Jobbigt när man måste ut och köra.

Idag jobbade jag en stund sen körde vi hem eftersom jag blir ledig i morgon. De sista milen vräkte snön ner och det var mörkt så det var inte alls roligt att köra=(. Nu kan det vara vilket väder det vill i ett par dagar, för nu ska vi inte ner förrens på söndag igen.

Nu på kvällen när vi kom hem nattade vi Patrica nästan med en gång samtidigt som vi kollade på:

halv åtta hos mig

Efter det kollade vi på:

serien V

Nu har älsklingen däckat av i soffan och jag kollar på:

Step brother

Nu ska jag försöka njuta av helgen med mina älsklingar så mycket som möjligt. Nästa vecka blir det mycket jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0