Lugn dag!

Så här har jag känt mig idag

Så det har blivit en ganska så lugn dag idag.
Har varit i mataffären en sväng annars har det inte hänt så mycket. Har lekt och busat med Patricia och bara slappat när hon har sovit. Har inte gått att gå ut idag då det har varit väldigt blåsigt här=(.

Älsklingen var gullig och gjorde mackaroner och köttfärssås till middag och diskade fastän han har varit ute och donat och grejat halva dagen=).
Jag hoppas denna jobbiga trötthet går över snart. Brukar vara väldigt trött i början av graviditeten, men det brukar släppa efter ett tag.

Nu ikväll har jag nattat Patricia, sen hade jag och Älsklingen lite myspys till tv:n.

Vi kollade som vanligt på:

Fyra bröllop

Och sen kom:

Mamma byter bo

Nu har Älsklingen somnat och jag kollar på:

Internatskola för åttaringar

Inget trevligt väder vi ska få här. Imorgon har dom varnat för storm=(
Varningen kunde inte ha blivit närmare. Varningsmarkeringen var exakt där vi bor på väderkartan=(.
Och inte nog med det så ska askan från utbrottet på Island komma över oss imorgon.
Ja, ja jorden gick ju inte under i lördags som det var utspått och det är ju tur det *s*.

Kommentarer
Postat av: Sasha

JAg kollade också på fyra bröllop och mamma byter bo :)

2011-05-24 @ 17:59:16
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0