Veckan som gått!

I torsdags förra veckan körde jag hem min son och sen jobbade jag i 3 timmar.
Efter det åkte jag hem till svärföräldrarna och lagade mat medans dom var och handlade. När vi hade ätit färdigt och tittat lite på tv, åkte jag hem.

Annars har det inte hänt såå väldigt mycket mer än att vi har varit ute och grillat i det fina vädret.

I tisdags var jag nere över dagen och då hade jag med mig familjen. Då jobbade jag bara några timmar och det var mina sista timmar på det företaget då jag har sagt upp mig för att nu vara mammaledig på heltid. Fick inte dom timmarna jag ville ha så då fick det vara för mig.

Igår var jag och Patricia ute och gick lite i området, medans Älsklingen hjälpte grannen lite. Jag hjälpte en annan granne som stod och hängde tvätt. Hon är upp till åren och det såg lite besvärligt ut för henne.

På kvällen hade vi myspys till:

Sagan om de två tornen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0