Lugn dag!

Idag har det varit en ganska så lugn dag då jag har varit väldigt trött och seg.
Var ute en liten vända med Patricia och tittade på när Älsklingen tvättade bilen och så gick vi en liten runda i området.

Eftersom vi inte har kanal 3 fick vi lyssna på radion i datan när Sverige spelade i hockey-VM i eftermiddags. Fast vi lyssnade inte färdigt på hela då jag och Patricia däckade i soffan. Men jag fick höra sen att Sverige vann med 5-2=)

Nu på kvällen har jag varit och handlat i mataffären. Jag skyndade hem då jag inte vill missa sagan om kungens återkomst på 6:an som skulle börja nu klockan 20. Men där visades det ingen film där var det till min stora besvikelse hockey i stället=(. Så det fick bli lite mys med Älsklingen till:

Talang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0