Marknad och lite annat!

I lördags på självaste valborgsmässoafton var vi på en stor marknad i Ed några mil hemmifrån.
Vi tittade mest, men fick med oss en jätte stor raketballong till minste sonen och ett par solglasögon till honom.
Där fanns även ett tivoli som han snabbt fick upp ögonen för.

Här åker mammas lilla prins karusell

och här åker han tåget

När vi kom hem igen blev det lunch och bollspel. Krister tycker det är roligt med traktorer så han fick åka lite med grannen i hans traktor. Och så fick han åka med Älsklingen på gräsklipparen.
På kvällen blev det mys framför tv:n.

I morse hade mammas små älsklingar morgonmys till barnprogram

När Patricia skulle sova en stund på morgonen gick jag och Krister till en granne och hälsade på. Där fick Krister en påse med klubbor=).
Efter att Patricia vakna gick vi ut och spelade fotboll

och så fick Krister åka lite traktor

och så fick Krister och Patricia provsitta Älsklingens mc

Medans jag gjorde spaghetti och köttfärssås var Krister ute och lekte med Älsklingen.

Sen blev det mys i soffan innan barnen somnade.
Nu har även stora barnet (Älsklingen) somnat så nu blir det någon film för mig. Har inte riktigt bestämt mig för vilken än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0