Barnmoskan!

Igår efter att vi hade julshoppat lite åkte vi till barnmorskan på eftermiddagen.
Barnmorskan tittade på mig förvånat och undrade vad jag gjorde där. Det visade sig att jag skulle vara där idag. Jag hade rätt om datumet, den 22:a, och det trodde ju jag att det var igår. Som tur var tog mötet hon skulle vara på inte så lång tid som det skulle så jag fick komma in endå=). Så nu slipper jag köra ut extra idag=)
Mätningen av magen såg jätte bra ut. Magen växer som den ska och det både märks och känns nu *pust*. Och alla värden var bra=).
Han knör så mycket i magen nu så han kommer åt dom flesta nerverna han kan. Speciellt svanskotan och det känns=(.
Nu har jag hört på radion mycket om att man inte får ta kort på varken förlossning eller bb-avdelning på grund av att personalen vill skydda sig mot att bli utlaggda på nätet. Det kan jag faktiskt förstå. Men man får ju tänka sig för när man lägger ut bilder på nätet tycker jag. Själv är jag väldigt noga med sådant att inte andra ofrågade personer kommer med. Men om man frågar snällt så får man ju ta bilder på sin bebis. Bara det att personalen inte ska vara med på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0