Utflyktsdag!

I torsdags var vi nere och hämtade min lilla prins som ska vara här över helgen=).

I går blev det en ganska så lugn dag. Jag var väldigt trött igår, mestadels för att magen har blivit väldigt stor och han värkar ha en fotboll där inne för det är ett fasligt liv på han haha

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen. Vilade lite på förmiddagen innan vi drog iväg.
Först besökte vi ett vindkraftvärk i Strömstad, inte alls långt ifrån där vi bodde innan
Min lilla prins på trappen till ett vindkraftvärk
Sen fortsatte vi på motorvägen mot Norge. På vägen dit på så stannade vi vid ett nytt rastaställe vid den nya motorvägen. När dom anlade den rastaplatsen hittade dom ett jätte gammalt skelett från en val som levde där när det fanns vatten där
Min son var väldigt fachinerad av detta
Sen bar det av mot Norge, närmare bestämt Fredrikstads fästing
Älsklingen, lilla prinsessan och min lilla prins
Jag hade tydligen inte varit snäll haha
Krister utanför en fängelsehåla
Krister testar en kanon
Patricia
Krister på Nordby shoppingcenter
Vi stannade till där så vi kunde köpa farsdagpresent
När vi sen kom hem lämnade jag bara av dom hemma och åkte till affären och handla lite.
Väl hemma åt vi middag och sen blev det mys med godis framför tv:n.
Idag ville Krister tälta och det fick han lov till. Så nu ligger han i lektältet inne i sovrummet=).

Kommentarer
Postat av: Lena

Naaaw....Fasters lilla mysgubbe! ♥

Hoppas det går bra med dig & bebisen!



Kram Lena

2011-11-13 @ 22:16:24
URL: http://www.lena-happydogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0