Inte långt kvar=)!

Ska inte gnälla såå mycket=), men nu börjar det blir jobbigt. Många säger till och med barnmorskan att jag har en jätte stor mage. Själv fattar jag inte hur detta har gått till, då jag har en förmåga att föda små barn. Var ju iväg på extra ultraljud där dom gjorde en viktbedömning (vet att det inte alltid stämmer så bra), och läkaren där sa att han kunde göra en väldigt bra viktuppskattning. Då skulle bebisen väga cirka 100 gram mer än vad som var normalt för tiden. Jo tack jag märker detta.
Skänner att jag skulle vilja ha en sådan här just nu
Och han har inte mycket till plats kvar där inte. Skänns som han är på väg ut genom magen när han knör så mycket.
Men nu har jag i alla fall fått mitt datum då jag kanske ska sättas igång. I och med att familjen bor så långt bort får vi barnvaktsproblem och jag är den enda med körkort, så då har jag fått beviljat att dom ska sätta igång mig, så då kan vi nu planera in barnvakt. Och i och med att jag brukar föda mina pojkar innan satt datum har jag nu fått ett datum jag ska in innan satt datum, så jag kan känna mig trygg. Det dom gör då är att dom undersöker mig först så jag är mjuk i livmoderstappen. Är jag inte det kan dom inte sätta igång mig. För resultatet kan bli att jag får världens värkar, men inget händer. Men jag skulle bli förvånad om jag inte är mjuk så mycket förvärkar jag har haft nu det senaste.
Kom på att jag inte har packat BB-väskan än, så det börjar nog bli dags att göra det för man vet ju aldrig om i fall att det händer något innan då han är så stor kanske han vill titta ut tidigare.

Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Fin blogg & vackra bilder! Vara med i min " Dagens Blogg " Tävling?!



KRAM!

2011-11-16 @ 14:27:17
URL: http://ericageorgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0