Barnmorskan!

Har känt mig lite orkeslös idag med så idag har det varit en väldigt lugn dag. Har vilat några små tillfällen under dagen. Idag har Älsklingen varit hemma med, så vi har myst en hel del bara=).

Nu på eftermiddagen var jag hos barnmorskan. Hon påpeka igen att min mage var väldigt stor för att vara i vecka 24 (går in i vecka 25 imorgon). Hon tippade på att jag skulle vara i vecka 28.
Allt gick bra hos barnmorskan annars=). Vi lyssnade på hjärtat, men det var inte det lättatse, då det är en livlig liten pojk där inne. Ja det blir en pojk.

Hela dagen har det regnat och blåst, men när jag skulle åka hem öste det verkligen ner=(. Jobbigt när man har ca 4,5 mil hem. Har inte blivit inskriven på det nya stället än. Men nu var det sista gången jag var hos den barnmorskan. Så nästa gång ska jag till en ny barnmorska dit jag har flyttat.

På vägen hem köpte jag kebab till Älsklingen och pizza  till mig och nu står sockerkakan i ugnen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0