Första gången!

Idag åkte min 6-åriga son slalom för första gången och det gick jätte bra:). Han åkte med mig upp i knappliften sen åkte han själv. Han åkte brevid mig och höll i min stav och det gick jätte bra:) Blir nog nya Ingmar Stenmark av honom:).
När vi kom till stugan tog vi det lugnt en stund innan vi åkte till mataffären och handla lite. Sen gick vi ner mot backarna där Loffe skulle komma, Lofsdalens maskot. Jag drog Krister och Patricia i pulka. Det var första gången Patricia åkte pulka och hon tjoa och skratta hela tiden:). Lilla Tony fick åka vagn för första gången. Vi var inte ute så länge då det inte var så bra för lilla Tony. Efter det att Patricia och Tony var nattade bastade Älsklingen och Krister och Krister gick ut och rullade sig i snön flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0