Riktigt bra:)!

Idag gick K på skidskola för första gången och det gick riktigt bra. Jag passade på att åka lite med mamma och pappa. Jag såg till så jag var i barnbacken innan K skulle sluta för dagen så jag kunde smygkika lite och det såg ju riktigt bra ut:). I dag har han fått lära sig och bromsa riktigt:).
När han var färdig kom Älskling med dom andra barnen så fikade vi i värmestugan. Sen åkte jag och K två åk innan vi begav oss till stugan. Där däckade både jag och lillprinsessan en stund. Sen åkte jag med pappa till affären innan jag värmde korvstroganof som mamma har gjort :P. Efter middagen lekte jag lite med barnen och matade Tony några gånger.
Nu sover alla barnen sen ett par timmar tillbaka. Nu ska jag oxå gå och lägga mig. Den friska luften här uppe och all skidåkning och barn tar på krafterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0