Jätte duktig!

Ja nu är min son jätte duktig på skidorna:))
Igår när K var på skidskolan passade jag på att åka med mamma,pappa,syster med man och dotter, bror med son och en kompis till sonen.
Jag och mamma åkte till barnbacken innan K skulle sluta så vi fick se när han åkte. Men där fanns ju inte han och ingen i hans grupp. Sen fick vi se att han var i knappliften i den större backen bredvid och han åkte själv i liften (då blev mamma nervös). Men det gick jätte bra och han åkte slalom ner själv och han lyckades bromsa. Och det var bra fart han hade med:). Efter att han var färdigt på skidskolan åkte vi i barnbacken och han åkte både upp för liften och nerför backen själv:).
Eftersom vi glömde kameran hemma har jag tagit kort med mobilen. Så det blir uppläggning av bilder när jag kommer hem till kabeln till mobilen.
När vi kom till stugan vilade jag en stund. På kvällen åkte vi och käkade pizza allihopa utan Älskling, Patricia och Tony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0