Grillning mm!

I natt har Tony sovit hela natten:). Han fick det sista målet vid 22, sen sov han till ca åtta:).
När jag hade lämnat av K vid skidskolan åkte jag och pappa slalom. I dag var det väldigt isigt i backen så det fick bli försiktigt nerför. Strax innan K skulle sluta för dagen åkte jag ner för att kolla lite när han åkte. Då kom mamma och visade ett kort där han åkte stolsliften upp för den stora backen *huva ligen*. Då fick ju jag hjärtat i halsgropen. Sen fick jag syn på mitt lilla hjärta. Då var han långt upp för den stora backen. Och det gick JÄTTE bra för han att komma ner:)).
Snart kan man väll ha med han upp i de stora backarna:), om mamma vågar då haha
När han var färdig grillade vi hela högen vid ett grillställe dom hade vid backen. Även Älskling och småbarnen kom dit till grillningen.
Efter grillningen fick Krister visa Älskling när han åkte skidor två gånger innan vi gick till stugan.
Snart ska jag, Älskling och barn gå över till mammas och pappas stuga och äta middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0