Åkning på höga höjder!

I natt fick Tony mat vid elva, sen sov han enda till åtta i morse:)). När jag höll på att förbereda mer mat till Tony kom Patricia utkrypandes till köket. Lade henne i sängen igen och låg bredvid henne tills hon somnade ganska snabbt igen.
I morse värkte min rygg och nacke jag kan ha problem med ibland, så jag vilade en stund på soffan innan jag och K gav oss ut för slalomåkning. I dag var det sista dagen för skidskolan. Och det gick jätte bra som vanligt för han:). Efter skidskolan åkte vi barnbacken några gånger innan vi åkte upp för stolsliften till den stora backen. Då var jag nervös. Det var första gången jag skulle åka den med K. Och lite höjdrädd är jag med, men det gick bra:). Där åkte vi två gånger och det gick jätte bra:)).
Nu är vi hemma i stugan och kopplar av en stund. Jag ska snart fixa barnen. Vi ska ut och åka pulka nu när liften har stängt. Älskling ska gå före med alla barnen medans jag åker med Pappa den korta vägen fram och tillbaka till mataffären innan jag oxå ska åka pulka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0