Kallt!

Innan jag åkte med Pappa till mataffären hjälpte jag Älskling med alla barnen till backen så dom kunde börja å åka pulka. När jag kom tillbaka med Pappa gick jag tillbaka till backen. Då var Patricia jätte ledsen. Det var nog för att det hade börjat att blåsa lite så det var ganska så kallt ute
Så det var bara att gå hem till stugan. Mamma såg när vi gick förbi hennes stuga så hon var snäll å kom med våra varor som jag hade ställt där så länge och hjälpte oss in med alla barnen:). Efter en stund var det lugnt i stugan igen:).
Sen blev det att värma på köttgryta som vi fått av mamma och koka lite potatis :P.
Till efterrätt gjorde jag chokladpudding :P. Efter maten spelade jag och K lite monopol, innan det blev läggdags för alla barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0