Onsdag!

I morse åkte jag och lämnade Älsklingen hos gammla grannen innan jag åkte till mötet och BVC. Han har varit där hela dagen och hjälp honom med lite grejer. Jag själv hann bara i princip hem å vända innan jag fick ge mig ut igen. Jag och barnen mötte upp Älsklingen i en närliggande by eftersom vi skulle handla där
ICA Hedemyrs
Efter det blev det apoteket för att inhandla salva till Patricia.
Jag var ju så smart, så när vi var inne i mataffären gav jag inköpslappen till Patricia när det bara var en sak kvar att handla. Så när jag skulle till apoteket kom jag på att jag även hade skrivit ner vad dom tre salverna hette som jag skulle köpa till henne. Och den lappen hade hon ju slängt så klart. Men som tur vad kom jag på vad en salva hette i alla fall så jag kunde börja smörja in henne idag.
När vi kom hem var klockan så mycket så det var nästan dax att natta barnen.
När Patricia hade somnat började vi kolla på:
Sveriges mästerkock
Tony ville inte sova utan bara äta så jag missade nästan hela.
Till slut somnade han så jag kunde börja å kolla på:
Underworld Rise of the lycans
Amerikansk-nyzeeländsk fantasy från 2009. Om den långtgående fejden mellan de aristokratiska vampyrerna och deras forna slavar – Lycans. Filmen äger rum under Den mörka tiden då en ung Lycan som hette Lucian växte upp till att bli en karismatisk ledare. Han piskade upp sitt folks hat mot den grymme Vampyrkungen Victor som hade förföljt och förslavat dem i hundratals år. Tillsammans med sin hemliga älskarinna, den vackra vampyren Sonja, ledar Lucian sitt folk mot Vampyrernas armé i en kamp för frihet.
Medverkande: Patrick Tatopoulos, Michael Sheen (Lucian), Bill Nighy (Viktor), Rhona Mitra (Sonja), Steven Mackintosh (Tannis), Kevin Grevioux (Raze)
Produktionsår: 2009
Amerikansk-nyzeeländsk fantasy från 2009. Om den långtgående fejden mellan de aristokratiska vampyrerna och deras forna slavar – Lycans. Filmen äger rum under Den mörka tiden då en ung Lycan som hette Lucian växte upp till att bli en karismatisk ledare. Han piskade upp sitt folks hat mot den grymme Vampyrkungen Victor som hade förföljt och förslavat dem i hundratals år. Tillsammans med sin hemliga älskarinna, den vackra vampyren Sonja, ledar Lucian sitt folk mot Vampyrernas armé i en kamp för frihet.
Medverkande: Patrick Tatopoulos, Michael Sheen (Lucian), Bill Nighy (Viktor), Rhona Mitra (Sonja), Steven Mackintosh (Tannis), Kevin Grevioux (Raze)
Produktionsår: 2009
Men det blev inte så mycket tittande på den heller för Tony vaknade efter en stund igen. Han äter ganska ofta på kvällen då han hamstrar inför natten och det är ju bra det för då sover han bra på natten:).
Så nu har han precis somnat igen och så hoppas jag det förblir nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0