Packar!

Ja, nu går jag runt och packar. Passar på medans båda barnen sussar så gott:).
Ja, det är ju fjällen snart, på lördagsmorgon åker vi
på sådanna här vägar
Och det är hit vi ska
överblick över Lofsdalen

och här befinner jag mig på söndag *me I like*:)

Det blir jag, Älskling, Patricia, Tony och Krister som åker med hela min stora familj. Ja, jag tycker den är stor haha. Min syster, man och fyra barn (+hennes ena sons flickvän), bror med två barn och så mamma och pappa. Alla familjer har var sin stuga. Så vi blir hela 17 pers.
Ska bli spännande å se hur detta ska gå när jag ska lära min 6-åriga son att åka skidor. Jag kommer nog att vara ganska mör i hela kroppen efter bara en dag haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

En tävling du kanske vill vara med i?

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/01/21/7146184-tavling-i-samarbete-med-homestockse/

2012-02-02 @ 15:58:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0