Lördag!

I går var Älsklingen hos en gammal granne och jag, Patricia och Tony hade en lugn och stillsam lördag. När Älsklingen kom hem gick jag till OK-macken i snörusket. Det var inte lite snö som hade kommit och det fortsatte att vräka ner och blåsa när jag var ute:(. Men det är kul att det kommer lite snö för då blir det lite ljusare ute:).
När jag kom hem började jag med middagen och då blev det spaghetti och köttfärssås :P.
På kvällen myste jag och Älsklingen till tv:n.
Vi kollade som vanligt kollat på:
Postkodsmiljonären
Och sen kollade vi på:
Changing Lanes
Amerikansk dramathriller från 2002. Två bilar krockar på motorvägen och förarna är varandras raka motsatser. Gavin Banek är en ung vit advokat och Doyle Gipson är en svart alkoholiserad försäkringssäljare. Gavin som har bråttom erbjuder Doyle en blank check för att täcka reparationskostnaderna. Doyle, som vill att de ska utbyta korrekt information tackar nej, vilket får Gavin att fly olycksscenen. I brådskan glömmer Gavin en viktig mapp med information om ett fall. Doyle bestämmer sig för att utnyttja situationen och det sätter igång en katt- och råttalek mellan de två främlingarna.
Medverkande: Roger Michell, Ben Affleck (Gavin Banek), Samuel L. Jackson (Doyle Gipson), Kim Staunton (Valerie Gipson), Toni Collette (Michelle), Sydney Pollack (Stephen Delano), Tina Sloan (mrs Delano), Richard Jenkins (Walter Arnell)
Produktionsår: 2002
Amerikansk dramathriller från 2002. Två bilar krockar på motorvägen och förarna är varandras raka motsatser. Gavin Banek är en ung vit advokat och Doyle Gipson är en svart alkoholiserad försäkringssäljare. Gavin som har bråttom erbjuder Doyle en blank check för att täcka reparationskostnaderna. Doyle, som vill att de ska utbyta korrekt information tackar nej, vilket får Gavin att fly olycksscenen. I brådskan glömmer Gavin en viktig mapp med information om ett fall. Doyle bestämmer sig för att utnyttja situationen och det sätter igång en katt- och råttalek mellan de två främlingarna.
Medverkande: Roger Michell, Ben Affleck (Gavin Banek), Samuel L. Jackson (Doyle Gipson), Kim Staunton (Valerie Gipson), Toni Collette (Michelle), Sydney Pollack (Stephen Delano), Tina Sloan (mrs Delano), Richard Jenkins (Walter Arnell)
Produktionsår: 2002
Det var en riktigt bra film. Missade ju dock de sista 40 minuterna då Tony vaknade. Men, men, den kommer säkert någon mer gång annars får jag leta upp den på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0