Tisdag!

Idag fick det bli två promenader till mataffären. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Glömde ju en del grejer, så det är tur man inte har så långt dit.
Annars har det varit som en vanlig dag här. Lekt med Patricia, tagit hand om lilla Tony och så har jag tvättat med. Och då fick det bli tvättstugan en trapp bort
Ville få tvätten torr med en gång då vi saknar torktumlare här hemma. Skulle inte få plats med det.
Sen blev det middagstillverkning och då blev det min korvgryta (efter Älsklingens recept, fast ändå på mitt vis) med mackaroner till :P.
Nu på kvällen har jag matat och åter matat lilla Tony. Han hamstrar upp sig inför natten så mamma får sova:). Men lite mys med Älsklingen framför tv:n hanns med oxå:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0