Tisdag!

I natt har Tony sovit nästan hela natten igen:). Han vaknade till lite och fick då nappen och då somnade han om igen och vaknade strax innan 7 igen *me I like*:)
Nu idag har jag varit ensam hemma med barnen, då Älsklinge har varit hos gammla grannen. Vi har lekt och busat, och bakat sockerkaka:) :P.
Nu när han kom hem åt vi middag och då blev det korvgryta med ris :P
Innan jag lade barnen badade jag dom
Nu ska jag och Älsklingen mysa framför tv:n med kaffe och sockerkaka till filmen:
Territory
Amerikansk-australisk action från 2007. En flodtur i den australiensiska vildmarken förvandlas till en mardröm då någonting fasansfullt plötsligt kommer upp ur djupet och sänker båten. En jättelik krokodil skymtar medan de överlevande turisterna lyckas ta sig till land på en ö mitt i floden. Men de är långt från säkra – snart går solen ned och tidvattnet börjar sakta stiga. Förr eller senare måste de simma i land.
Medverkande: Greg Mclean, Michael Vartan, Radha Mitchell, Sam Worthington, Geoff Morrell, Barry Otto
Produktionsår: 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0