Mys♥:)!

Älsklingen har varit iväg hela dagen hos en gammal granne och hjälpt han med diverse saker.
Själv har jag haft fullt upp med barnen, bakat tigerkaka, dammat hela lägenheten och dammsugat en del (får bli resten imån).
Så nu när han kom hem hade han med sig pizza :P. Det var inte igår vi åt det så det blev riktigt gott :).
Nu ikväll har vi myst framför tv:n och då såg vi på
Sveriges mästerkock
Sen började vi titta på  uppföljare till The Bourne Identity,
The Bourne Supremacy
Jason Bourne har levt ifred i två år, men nu hinner hans förflutna ikapp honom och han blir åter tvungen att ta itu med problemen från sitt tidigare liv. En okänd man sänder en lönnmördare efter Jason, och CIA misstänker honom för att ha mördat två av deras agenter under ett uppdrag i Berlin.
Om The Bourne Supremacy:
Jason Bourne har levt ifred i två år, men nu hinner hans förflutna ikapp honom och han blir åter tvungen att ta itu med problemen från sitt tidigare liv. En okänd man sänder en lönnmördare efter Jason, och CIA misstänker honom för att ha mördat två av deras agenter under ett uppdrag i Berlin.
Men jag såg inte hela då lilleman vaknade. Så nu är han mätt och belåten igen:). Nu blir det nanadax  för mig så jag hinner sova några timmar innan han vaknar för nattamaten. Det blir att gå upp tidigt imån med för jag ska köra Älsklingen till en gammal granne och så har jag lite att göra imån me, bland annat åka till mataffären.
Jason Bourne har levt ifred i två år, men nu hinner hans förflutna ikapp honom och han blir åter tvungen att ta itu med problemen från sitt tidigare liv. En okänd man sänder en lönnmördare efter Jason, och CIA misstänker honom för att ha mördat två av deras agenter under ett uppdrag i Berlin.
Om The Bourne Supremacy:
Jason Bourne har levt ifred i två år, men nu hinner hans förflutna ikapp honom och han blir åter tvungen att ta itu med problemen från sitt tidigare liv. En okänd man sänder en lönnmördare efter Jason, och CIA misstänker honom för att ha mördat två av deras agenter under ett uppdrag i Berlin.

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Just nu har jag uppe en tävling på bloggen där det lottas ut 8 stycken mjukisdressar. Vem vill inte ha en!? ;)

Jag älskar dem i alla fall! <3

2012-01-18 @ 22:59:23
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0