Ett tag sedan!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har inte hänt så där jätte mycket speciellt.
I dag gick jag upp vid 6:30. Älskling skulle iväg och hjälpa en gamal granne, så jag blir hemma ensam idag.
Morgonen började med att jag tog hand om den torra tvätten
och disken
Innan jag gick med Patricia till dagis tvättade jag en maskin tvätt
Den hann å bli färdig innan vi skulle gå vid åtta så jag kunde hänga upp den innan.
När jag och Tony kom hem käkade jag frukost, dammade hela lägenheten, satte på en ny maskin tvätt och började tvätta lite som ska tvättas för hand.
Nu blir det kaffe så man kan få lite mer energi så jag orkar å fortsätta med städningen och tvätten

Kommentarer
Postat av: frida

sv; skönt, jo med mig är det fint :)

(förlåt för sent svar men har haft fullt upp i skolan)

allt bra?:)

2012-05-20 @ 23:21:07
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0